YouTube-mainonta kannattaa

YouTube-mainonta mahdollistaa asiakkaidesi tavoittamisen maailman suosituimmassa videopalvelussa. Youtube on Suomen suosituin videopalvelu ja toiseksi suosituin verkkosivusto. Päivittäin YouTubessa katsotaan yli neljä miljardia videota ja kuukausittain palvelussa käy yli miljardi käyttäjää.

YouTube mainonta mahdollistaa kohdistettujen videomainosten sijoittamisen YouTube videon alkuun sekä pidemmissä videoissa myös videon aikana oleviin “mainoskatkoihin” ja maksat vain, kun videomainoksesi katsotaan kokonaan tai vähintään 30 sekuntia.

Mitä YouTube-mainonta maksaa?

YouTube videomarkkinointi on erittäin kustannustehokas videomainonnan kanava. Maksat vain siitä, kun mainoksesi katsotaan kokonaan tai vähintään 30 sekuntia.

Videomainonta hinnoitellaan yleisimmin CPM (Cost Per Mille) periaatteella eli maksat tietyn summan tuhannesta näyttökerrasta. Pystyt myös vaikuttamaan itse tähän hintaan mikäli sinulla on rajallinen budjetti, mutta tietty tavoite koskien näyttökertojen määrää ja me autamme sinua saavuttamaan haluamasi näyttömäärän.

Saat videomainonnasta kuukausittain raportin, josta näet videomainonnan tulokset. Videomarkkinointi on myös tarkkaan seurattavissa. Google Analytics kävijäseuranta mahdollistaa sivustollesi saapuvan liikenteen seuraamisen ja käyttäytymisen anaysoinnin, jotta YouTube mainonnan budjetti voidaan käyttää parhaalla mahdollisella tavalla hyödyksi kohdentamalla mainontaa yleisölle, joka todennäköisimmin suorittaa sivustollasi halutun toiminnon, kuten ottaa yhteyttä sinuun, tekee tilauksen tai jättää tarjouspyynnön.