Näe verkkokauppasi asiakkaidesi silmin

Tiedätkö mitkä verkkokaupassasi tapahtuu? Tuntuuko, että kaupassa on kiitettävästi kävijöitä, mutta jostain syystä tilauksia tulee toivottua vähemmän?

Unohda tuloksettomat kokeilut ja arvailut ja kehitä verkkokauppaasi perustuen faktatietoon. Verkkokaupan analyysi sisältää:

  • 14 päivän mittainen analyysijakso, jonka aikana keräämme dataa verkkokaupan vierailijoiden käyttäytymisestä lämpökarttojen ja kävijänauhoitusten avulla
  • Teemme yhteenvedon tuloksista sekä kehitysehdotuksen havaittujen puutteiden ja pullonkaulojen korjaamiseksi
  • Verkkokaupan asiantuntijamme käy analyysijakson päätteeksi tulokset ja kehitysehdotuksemme kanssasi läpi
Tilaa ilmainen analyysi täyttämällä oheinen lomake tai ota meihin yhteyttä chatin kautta 24/7

Analyysi ei sido sinua tilaamaan muita palveluitamme

Tilaa ilmainen analyysi täyttämällä lomake

Miksi ostopolun analyysi?

Verkkokauppa on todennäköisesti yksi yritystoimintasi tärkeimpiä osa-alueita ja haluat varmasti, että verkkokauppa toimii täydellä suorituskyvyllä. Mikäli verkkokaupassasi on pullonkauloja, jotka oikomalla voidaan konversioprosenttia nostaa vaikka vain 1 %:sta 1,5 %:iin tarkoittaa se 10 000 kuukausittaisella vierailijalla jo 50 tilausta enemmän kuukaudessa, eli  esimerkiksi 50 € keskiostoksella mitattuna 2500 € kasvua myyntiin.

Kenelle ostopolun analyysi soveltuu?

Verkkokaupan ostopolun analyysi on luonnollisesti verkkokauppiaille suunnattu. Verkkokauppasi alustalla ei ole väliä. Mitä enemmän verkkokaupassasi on kävijöitä sitä enemmän hyötyä saat analyysista.

Mitä minulta vaaditaan?

Todenmukaisin tulos saadaan, kun jatkat toimintaasi täysin normaalisti markkinoinnin ja uutiskirjeiden osalta, mutta suositeltavaa on, että verkkokauppaan ei analyysijakson aikana tehdä suuria muutoksia.

Miten analyysi tapahtuu?

Asennamme verkkokauppaan edistykselliset analytiikkatyökalut.

Kävijänauhoitukset

Näe miten todelliset käyttäjät selaavat ja navigoivat verkkokaupassasi

Lämpökartat

Tarkat yhteenvedot vierailijoiden liikennöinnistä ja klikkauksista verkkokaupassa.

Kysyttävää? Haluatko lisätietoa?

Ota meihin yhteyttä lomakkeella tai chatin kautta.