Verkkokaupan perustaminen kahdessa päivässä – Näin se tapahtuu!

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Artikkelin sisältö

Verkkokaupan perustaminen kahdessa päivässä. Kuulostaako mahdottomalta? Sitä se olikin ennen, mutta uusi hiottu Ecommerce Sprint -palvelumallimme mahdollistaa yrityksesi myynnin viennin verkkoon nopeammin kuin koskaan aiemmin.

Viimeinen vuosi on kurittanut yrittäjiä rankalla kädellä ja ostajat ovat siirtyneet tekemään valtaosan ostoksistaan kotisohviltaan. Tosiasia on, että selvitäkseen yrityksesi täytyy siirtyä palvelemaan asiakkaitaan siellä missä he ovat tai he ostavat kilpailijaltasi.

Kerron tässä artikkelissa uudesta palvelumallistamme ja siitä miten Ecommerce Sprint -malli poikkeaa perinteisestä verkkokauppaprojektista.

Nopein tapa perustaa verkkokauppa

Viimeinen vuosi on pakottanut myös meidät hiomaan verkkokaupan perustamiseen liittyviä prosesseja ja löytämään nopeimman tavan verkkokaupan perustamiseen.

Vaikka olemmekin erikoistuneet laadukkaiden ja räätälöityjen verkkokaupparatkaisujen tuotantoon olemme viimeisen vuoden aikana joutuneet kehittämään mallin, jolla pystymme toimittamaan asiakkaallemme toimintavalmiin, helppokäyttöisen verkkokaupan nopeasti.

Näin verkkokaupan perustaminen kahdessa päivässä tapahtuu

Kuten räätälöityjen verkkokaupparatkaisujenkin kohdalla verkkokaupan perustaminen jakautuu karkeasti kahteen vaiheeseen: suunnitteluun ja toteutukseen. Erona perinteisiin toteutuksiimme Ecommerce Sprint -mallissa nämä vaiheet puristetaan useamman kuukauden sijaan kahden päivän ajalle.

On itsestään selvää, että samaa työmäärää mikä normaalisti jakautuu useamman kuukauden ajalle ei pystytä kahdessa päivässä tekemään. Miten Ecommerce Sprint -mallin verkkokauppa siis eroaa perinteisellä mallilla tuotetusta räätälöidystä verkkokaupasta?

Verkkokaupan ulkoasun suunnittelu

Ominaisuuksien määrittelyn jälkeen seuraava vaihe verkkokaupan perustamisessa on ulkoasun suunnittelu. Aina, kun aikataulu ja budjetti sen sallii suunnittelee graafikkomme täysin uniikin, yrityksellenne räätälöidyn ulkoasun verkkokauppaa varten. Tälle vaiheelle varataan yleensä aikaa vähintään 3-5 työpäivää, mutta kommentointikierroksineen ja muutoksineen verkkokaupan ulkoasun suunnittelu vaatii kuitenkin noin kaksi viikkoa.

Kun verkkokauppa perustetaan kahdessa päivässä ei ulkoasun suunnittelu vastaavassa laajuudessa luonnollisesti ole mahdollista. Räätälöidyn ulkoasun suunnittelun sijaan käytetään verkkokaupan pohjana toimintaanne sopivaa teemaa, eli valmista ulkoasun runkoa, joka mukautetaan väreiltään ja muilta visuaalisilta ominaisuuksiltaan yrityksellenne sopivaksi.

Jätä meille yhteydenottopyyntö tai ota yhteyttä chatin kautta niin voimme kartoittaa ja suositella teille sopivaa teemaa ilman sitoutumista tilaukseen.

WooCommerce verkkokaupan toteutus

Räätälöidyn WooCommerce verkkokaupan toteutus luonnollisesti mahdollistaa verkkokaupan toiminnallisuuksien yksityiskohtaisen kustomoinnin yrityksenne tarpeisiin. Ota kuitenkin pienellä kynnyksellä yhteyttä vaikka et löytäisi alla olevasta ominaisuuslistasta tarvitsemaanne ominaisuutta sillä myös Ecommerce Sprint -mallilla perustettu WooCommerce verkkokauppa mahdollistaa verkkokaupan kustomoinnin tarpeisiinne.

Verkkokaupan ominaisuudet

Ecommerce Sprint -pakettiin sisältyy:

  • WordPress -asennus ja käyttöönotto
  • WooCommerce -asennus ja käyttöönotto
  • Premium WordPress teema verkkokaupalle
  • Ulkoasun mukautus yrityksellenne sopivaksi
  • Sisällön lisäys (max. 6 sivulle). Esimerkiksi:
    • Etusivu
    • Meistä
    • Usein kysyttyä
    • Yhteystiedot
    • Rekisteriseloste
    • Tilausehdot
  • Tuoteosastojen luonti (max. 3)
  • Mallituotteiden luonti (max. 6)
  • Navigointi
  • Valitsemanne maksupalvelun integrointi (Klarna, Checkout, Paytrail tms)
  • Logistiikkakumppanin integrointi (Posti, Matkahuolto, DHL, Unifaun tms.)
  • Toimitusasetusten ja -hintojen määrittely
  • Markkinoinnin seurantajärjestelmien asennus (Google ja Facebook)
  • Aloituspalaveri ja käyttöönottokoulutus (1 tunti)

Lisäksi saat:

  • Konsultaatio verkkokaupan digitaaliseen markkinointiin
  • Tuki puhelimitse ja sähköpostitse
  • Kirjallinen ohjeisto verkkokaupan käyttöön

WooCommerce on hyvin laaja ja monipuolinen avoimen lähdekoodin verkkokauppa-alusta, jonka kaikkia ominaisuuksia ei luonnollisesti ole tässä listattuna. Halutessasi lisätietoa WooCommercesta saat jättämällä meille yhteydenottopyynnön tai ottamalla yhteyttä chatin kautta.

WooCommerce verkkokaupan hinta

Mitä WooCommerce verkkokaupan perustaminen sitten maksaa? Räätälöidyn WooCommerce verkkokaupan hinta on yleisesti ottaen 5 000-10 000 €, mutta koska jokainen projekti on uniikki hinnoitellaan lähtökohtaisesti jokainen projekti myös erikseen.

Ecommerce Sprint -mallin verkkokaupan hinta edellä mainituilla ominaisuuksilla on kymmenelle ensimmäiselle asiakkaalle 2900 €, jonka jälkeen nostamme hinnan 3500 euroon.

Oletko valmis perustamaan verkkokaupan kanssamme?

Aloita täyttämällä alla oleva lomake niin lähetämme sinulle tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Kun olet allekirjoittanut vahvistuksen saat tiedon teiltä tarvittaviin aineistoihin, esivalmisteluohjeet ja sovitaan aloituspalaverin ajankohta.

Avainsanat:

Kasimir Kuusela
Kasimir Kuusela
Olen tuloskeskeisen markkinoinnin ja verkkomyynnin ammattilainen laajalla osaamisella Ensisijainen kiinnostuksen kohteeni on uniikkien WordPress ja WooCommerce kotisivu- ja verkkokaupparatkaisujen suunnittelu ja kehitys.
Kasimir Kuusela
Kasimir Kuusela
Olen tuloskeskeisen markkinoinnin ja verkkomyynnin ammattilainen laajalla osaamisella Ensisijainen kiinnostuksen kohteeni on uniikkien WordPress ja WooCommerce kotisivu- ja verkkokaupparatkaisujen suunnittelu ja kehitys.

Tilaa ilmaiset vinkit sähköpostiisi

Saat yrityksellesi räätälöityjä vinkkejä verkkosivujenne ja markkinointinne kehitykseen. Emme spämmää ja voit milloin tahansa perua sähköpostit.