Uudelleenmarkkinointi

Uudelleenmarkkinointi tavoittaa sivustosi vierailijat uudelleen.

Uudelleenmarkkinointi tavoittaa sivustosi vierailijat uudelleen sen jälkeen, kun he poistuvat sivustoltasi. Uudelleenmarkkinoinnin avulla voit esimerkiksi muistuttaa verkkokaupan vierailijaa viimeistelemään tilauksen tai mikäli sivustosi vierailija ei vielä jättänyt yhteystietojaan voit uudelleenmarkkinoinnin avulla muistuttaa häntä, siitä miksi hänen pitäisi ottaa yhteyttä.

Uudelleenmarkkinointi tuo lisää myyntiä!

Sivustosi vierailijat ovat yksi tärkeimmistä kohdeyleisöistä, joiden palvelemiseen haluat kiinnittää huomiota. Yrityksesi on jo heille tuttu ja melko varmasti heillä on myös tarve tai kiinnostus tarjoamiasi palveluita tai tuotteita kohtaan. Uudelleenmarkkinointi tavoittaa tämän yleisön ja auttaa heitä tekemään osto- tai yhteydenottopäätöksen.

Miten uudelleenmarkkinointi toimii?

Uudelleenmarkkinointi mahdollistaa sivustosi vierailijoiden tiettyjen tietojen tallentamisen, jotta niitä pystytään hyödyntämään mainonnan kohdentamisessa näille samoille käyttäjille. Uudelleenmarkkinointi mahdollistaa mainosten kohdentamisen sivustosi vierailijoille esimerkiksi sosiaalisen median alustoilla, kuten Facebookissa ja Instagramissa sekä Googlen mainosverkostossa eli Display mainonnan avulla. Googlen markkinointialustan kautta onnistuu uudelleenmarkkinointi myös YouTube mainonnan ja Gmail mainonnan kanssa.

Haluatko lisätietoa uudelleemarkkinoinnista?



Ota yhteyttä