Säästä aikaa ja rahaa markkinoinnin automatisoinnilla!

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Artikkelin sisältö

Nykyään puhutaan paljon markkinoinnin automatisoinnista, mutta mistä siinä oikeastaan on kyse?

Pähkinänkuoressa markkinoinnin automatisointi tarkoittaa asiakashankintaprosessin automatisointia niin pitkälle kuin mahdollista. Toimialasta riippuen voidaan kaikki siitä lähtien kun asiakkaan tarve herää tai herätetään automatisoida aina sinne asti, että asiakas on saanut tuotteen tai palvelun käyttöönsä.

Käytännössä markkinoinnin automatisoinnin ensisijainen hyöty on ajansäästö, joka saavutetaan sillä, että sinun ei tarvitse palvella jokaista asiakasta alusta loppuun.

Markkinoinnin automatisaatio ei pelkästään säästä aikaa vaan tuo mukanaan myös paremman asiakaskokemuksen. Pystyt palvelemaan asiakasta, kun hän saapuu sivustollesi esimerkiksi automatisoidun asiakaspalvelu chatin kautta, pystyt tavoittamaan asiakkaat uudelleenmarkkinoinnilla sen jälkeen, kun he poistuvat sivustoltasi sekä lähettämään heille automaattisesti sähköpostia jos he esimerkiksi jättivät tilauksen kesken verkkokaupassa tai kiittää sähköpostitse yhteydenotosta tai tilauksesta jos tilaus ei jäänyt kesken.

KuuselaMedia on toteuttanut useille yrityksille kokonaisvaltaisia markkinointiratkaisuja, jotka tuovat tuloksia ja haluamme auttaa myös sinua ja yritystäsi.

Kasasimme pikaoppaan onnistuneeseen markkinoinnin automatisaatioon.

Tilaa pikaopas ilmaiseksi mailiisi täyttämällä alla oleva lomake!

 

Kasimir Kuusela
Kasimir Kuusela
Olen modernin tuloskeskeisen markkinoinnin ammattilainen laajalla osaamisella mm. hakukonemainonnasta ja sosiaalisesta mainonnasta. Ensisijainen kiinnostuksen kohteeni on uniikkien kotisivu- ja verkkokaupparatkaisujen tuotanto yhdessä asiakkaideni kanssa.

Täytä lomake niin olen sinuun yhteydessä