Tehokkaasti tarjouspyyntöjä digimarkkinoinnilla – EKOkumi Oy

Toteutimme kesä- ja heinäkuun aikana EKOkumi Oy:n kotisivut. Kotisivujen tarkoituksena oli esitellä uutta, edullisempaa ja nopeampaa tapaa katon remontointiin, pinnoitukseen ja suojaukseen ja tuottaa mahdollisimman tehokkaasti tarjouspyyntöjä.

>> Tutustu EKOkumi Oy:n kotisivuihin tästä.

Suunnittelimme myös digimarkkinointistrategian, jolla tuotaisiin tämä uusi palvelumalli tehokkaasti markkinoille ja saataisiin hankittua nopeasti tarjouspyyntöjä, joilla työllistetään yrityksen henkilökunta loppuvuoden ajan sekä pitkälle kevääseen. Koska kyseessä oli täysin uudenlainen tuote päätimme, että tehokkain tapa esitellä tuotetta olisi videon välityksellä, joten kuvautimme nopeasti pienellä budjetilla videon, joka näyttää miten katon pinnoitus tapahtuu ja kohdensimme videomainoksen tarkkaan potentiaalisille kattoremontin tarpeessa oleville asiakkaille.

Mainoskampanja tavoitti elokuun alusta syyskuun loppuun kestäneen kampanjan aikana noin 100 000 kohderyhmään kuuluvaa potentiaalista asiakasta ja sivustolla vieraili 5220 käyttäjää, joista lähes 2 % konversioasteella saatiin erittäin tehokkaasti laadukkaita tarjouspyyntöjä.

Haluaisitko tehostaa yrityksesi myyntiä tai tarjouspyyntöjen hankintaa? Ota meihin yhteyttä ja kysy miten voimme auttaa!

>> Ota yhteyttä tästä!