LinkedIn-mainonta

LinkedIn-mainonta on tehokas tapa tavoittaa yleisösi heidän ammattinsa, alansa, kiinnostuksen kohteiden sekä useiden muiden tietojen perusteella. LinkedIn-mainonta sopii erityisesti B2B-mainontaan, sillä se auttaa tavoittamaan yritysten päättävissä asemissa toimivia henkilöitä haluamaltasi alalta.

Miksi LinkedIn-mainonta on kannattavaa?

LinkedIn-mainonta on erityisen tehokasta B2B-mainontaan, sillä LinkedIn-mainonta mahdollistaa mainonnan kohdentamisen työnimikkeen lisäksi myös toimialan perusteella. Eli voit käytännössä kohdentaa mainonnan juuri tietyllä alalla toimiville päättäjille. LinkedIn on Facebookia ja Instagramia "ammattimaisempi" sosiaalisen median kanava ja verkostoitumisväline, jolla on yli 500 miljoonaa käyttäjää, mutta mahdollistaa lähes yhtä kattavat kohdennusmahdollisuudet.