Mistä tiedät kannattaako digitaalinen mainonta ulkoistaa?

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Artikkelin sisältö

Hoidatko tällä hetkellä kaiken markkinointisi itse tai hoitaako sen joku yrityksesi henkilökunnasta?

Digitaalinen asiakashankinta ja markkinointi on aikaa sekä osaamista vaativaa työtä ja väärin toteutettuna rahan tuhlaamista. Mikäli et tiedä vastausta johonkin seuraavista kysymyksistä, kannattaa yrityksesi ehdottomasti ulkoistaa digitaalisen mainonnan ylläpito!

Paljonko yhden asiakkaan hankinta maksaa?

Tiedätkö mikä on markkinointisi CPC (Cost Per Conversion) ja ROI (Return On Investment)? Nämä ovat kaikkein tärkeimmät kysymykset, joihin tarvitset vastaukset kun optimoit mainoskampanjoitasi. Jos et tiedä vastausta tähän, kannattaa yrityksesi ehdottomasti ulkoistaa markkinointi.

Mikä on tehokkain asiakashankintakanava yrityksellesi?

Minkä kanavan kampanja tuottaa eniten ja miksi? Sosiaalisesta mediassa ja hakukoneissa mainoksesi saavat varmasti paljon klikkauksia, mutta moniko klikkaajista päätyy asiakkaaksesi?

Miksi sivustollasi on paljon kävijöitä, mutta he eivät ota yhteyttä yritykseesi tai tee tilausta?

Kuulostaako tutulta: kampanjoiden raportit näyttävät hyvältä. Mainokset saavat paljon näyttöjä ja paljon klikkauksia, mutta yhteydenottoja ei tule. Asialle saattaa olla yksi erittäin yksinkertainen selitys ja sinn kannattaa ottaa yhteyttä digitaalisen mainonnan ammattilaisiimme.

Digitaalisen mainonnan ulkoistaminen kannattaa lähes poikkeuksetta. Se tulee yrityksellesi halvemmaksi sekä ajan, että rahan suhteen. Sen lisäksi, että todennäköisesti saat mainoseuroillesi paremman tuoton, eli enemmän asiakaskontakteja pystyt keskittymään paremmin omaan ydinosaamiseesi.

Haluatko kuulla lisää digitaalisen mainonnan ulkoistamisesta?

Täytä alla oleva lomake niin olemme sinuun yhteydessä ja kerromme lisää!

 

Kuusela
Kuusela

Täytä lomake niin olen sinuun yhteydessä