Facebook-Mainonta

✓ Facebook-mainonta on edullinen tapa tavoittaa uusia asiakkaita, saada näkyvyyttä yrityksellesi sekä ohjata kävijöitä kotisivuillesi.

✓ Äärimmäisen tarkka kohdennus esimerkiksi kiinnostuksen kohteiden, sijainnin, iän, sukupuolen, ammatin, harrastusten sekä monen muun tiedon perusteella.

✓ Tulokset ovat mitattavissa ja mainonnan tulosoptimointi nopeaa. Raportoimme sinulle Facebook-mainonnan tuloksista ja suoritamme mainonnallesi jatkuvaa tulosoptimointia.

Miksi Facebook-mainonta on kannattavaa?

Facebook-mainonta on yksi tämän hetken tehokkammista työkaluista tunnettavuuden ja myynnin kasvattamiseen. Facebook on yksi maailman suosituimmista sosiaalisen median alustoista ja sen käyttäjistä kerätyt tiedot tarjoavat erittäin kattavat kohdennusmahdollisuudet Facebook-mainonnalle. Facebook-mainonta on mahdollista kohdentaa mm. kiinnostuksen kohteiden, harrastusten, ammatin, iän, asuinpaikan, sukupuolen sekä monen muun tiedon perusteella.

>> Lue lisää Facebook-mainonnan kohdennusmahdollisuuksista.

Facebook-mainonta on loistava työkalu sekä korkean volyymin näkyvyyden saamisessa halutun yleisön keskuudessa ja yrityksesi tunnetuksi tekemisessä että kotisivujen tai verkkokaupan kävijämäärän ja tarjouspyyntöjen tai tilausten määrän kasvattamisessa. Facebook-mainonnan budjetti sidotaan haluamaasi tavoitteeseen, kuten tavoitettujen henkilöiden, sivuston kävijöiden, tilausten tai tarjouspyyntöjen saamiseen ja me optimoimme Facebook-mainontaasi siten, että saat parhaan mahdollisen tuloksen markkinointibudjettisi puitteissa.

>> Pyydä tarjous Facebook-mainonnasta.

Paljonko Facebook-mainonta maksaa?

Facebook-mainonta maksaa juuri sen verran, kuin haluat sen maksavan. Kuitenkaan pienellä mainosbudjetilla on myöskään turha odottaa massiivisia tuloksia. Facebook-mainonnalle asetetaan kuukausittainen mainosbudjetti, jota ei ylitetä. Facebook-mainonnan hinta on aina sidottu tuloksiin, jolloin Facebook-mainonta pystytään oikein mitattuna ja hallinnoituna pitämään erittäin tuottavana.

Facebook-mainonnan hinta muodostuu mainosbudjetista sekä hallinnointipalkkiosta, joka meillä on kiinteä osuus kampanjan kokonaishinnasta. Facebook-mainonta on mahdollista aloittaa pienelläkin budjetilla, jota kasvatetaan tarpeen ja tuloksien mukaan. Esimerkiksi jos tavoite on kasvattaa verkkokaupan myyntiä voidaan Facebook-mainonta aloittaa neljän viikon aloituskampanjalla ja esimerkiksi vain 200-500 € mainosbudjetilla ja aloituskampanjan tulosten perusteella päättää paljonko Facebook-mainontaan kannattaa panostaa jatkossa.

Miksi valita meidät vastaamaan Facebook-mainonnastanne?

Facebook-mainonta vaatii jatkuvaa tulosten seurantaa, analysointia ja tulosoptimointia. Tiimillämme on vuosien kokemus tuloksekkaiden Facebook-kampanjoiden toteutuksesta. Olemme toteuttaneet Facebook-kampanjoita sadoille yrityksille useilta eri toimialoilta ja eri tavoitteilla.

Toimintamme on läpinäkyvää. Tiedätte tarkalleen paljonko maksatte itse mainonnasta ja paljonko maksatte meille Facebook-mainonnan hallinnoinnista. Raportoimme myös aina kampanjan päätteeksi mainonnan tuloksista, jotta tiedätte paljonko olette saaneet näkyvyyttä yrityksellenne, vierailijoita sivustollenne sekä moniko kampanjan aikana tulleista tarjouspyynnöistä, liideistä, verkkokauppatilauksista tai muun seurattavan tavoitteen toteutumisista on tullut Facebook-mainonnan ansiosta.