Kuinka Facebook- ja Instagram mainontaa voi käyttää B2B myynnissä?

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Artikkelin sisältö

 

Mikäli yrityksesi ensisijaisia asiakkaita ovat toiset yritykset olet varmasti miettinyt kuinka tavoittaisit heidät tehokkaammin!

Jostain syystä yleinen luulo on, että eivät yrittäjät ole aktiivisesti somessa tai eivät yrittäjät käytä Googlea tehdessään päätöksiä ja tämä ajatushan on täysin järjetön!

Oli kuinka iso yritys tahansa tai oli toimiala mikä tahansa – on yrityksen päättäjänä ihminen ja nämä ihmiset ovat omana itsenään somessa ja siksi heidät myös tavoittaa sitä kautta äärimmäisen tehokkaasti kun Facebook- tai Instagram markkinointi hoidetaan oikein.

Seuraavat 3 asiaa varmistavat onnistuneen B2B markkinoinnin!

  1. Tavoita oikeat henkilöt. Olemme koonneet valmiiksi kohdeyleisön sosiaalisen median käyttäjistä, jotka ovat yritysten päättävissä asemissa. Tarpeen mukaan räätälöimme tätä yleisöä vielä tarkemmaksi, jotta se vastaa paremmin tarpeisiisi.
  2. Arvokas kohdistettu sisältö. Varmista, että sivustollesi ohjattavat potentiaaliset asiakkaat löytävät sivustoltasi oikeanlaista sisältöä, joka vastaa siihen tarpeeseen miksi he sivustollesi tulivat.
  3. Sitouttaminen ja uudelleenmarkkinointi. Harva asiakas ostaa ensimmäiseltä sivustolta, johon hän tutustuu selatessaan palveluntarjoajia. Erittäin harvoin myös tehdään tilaus tai jätetään yhteydenotto- tai tarjouspyyntö ensimmäisellä kerralla, kun jollain sivustolla vieraillaan. Tämän takia yrityksesi sivuston tulee tarjota kaikki tarvittava tieto päätöksentekoa varten ja mikäli asiakas ei jätä yhteydenottopyyntöä tai tee tilausta voidaan hänet tavoittaa uudelleenmarkkinoinnilla ja lähettää takaisin sivustollesi.

Koska meidänkin ensisijaiset asiakkaamme ovat toiset yritykset – tiedämme kaiken sosiaalisen median käyttämisestä asiakashankinnassa!

Haluatko lisää yritysasiakkaita? Kerro meille tavoitteesi!

Aloita

Kuusela
Kuusela

Täytä lomake niin olen sinuun yhteydessä