Google Ads-mainonta tavoittaa asiakkaasi

Miksi Google Ads -mainonta kannattaa?

Google-mainonta tavoittaa yrityksesi potentiaaliset asiakkaat, jotka etsivät tuotteitasi tai palveluitasi Suomen käytetyimmän hakukoneen, eli Googlen kautta. Googlessa tehdään pelkästään Suomessa päivittäin yli 30 miljoonaa hakua, joista valtaosa on tuote- ja palveluhakuja. Yli 90 % kaikista netin käyttäjistä käyttää ensisijaisena hakukoneenaan Googlea, joten mikäli yrityksesi ei löydy Googlesta ostaa asiakas kilpailijaltasi, joka löytyy. Tiimistämme löydät Googlen sertifioimat Google-mainonnan ammattilaiset, joka tarkoittaa sitä, että Google-mainonta toteutetaan korkealla laadulla!

Google-mainonta tuo yrityksesi mainoksen esille Googlen hakutuloksien yhteydessä haluamillasi hakusanoilla, eli kun palveluitasi tai tuotteitasi etsitään ja maksat vain, kun mainostasi klikataan!

Jätä Google-mainontasi suunnittelu, toteutus ja optimointi meille ja saat mainosbudjetillesi parhaan mahdollisen vastineen!

Miten Google Ads -mainonta toimii?

Käyttäjän hakiessa tarjoamaasi palvelua Googlesta näytetään hänelle hakutulosten ylä- ja alapuolella yrityksesi mainos. Google-mainos koostuu huomiota herättävästä otsikosta, kuvaustekstistä sekä yrityksesi sivuston osoitteesta. Mainosta klikkaamalla ohjataan asiakas ottamaan yhteyttä yritykseesi.

Google-mainonnan toteutus alkaa suunnittelupalaverilla, jossa määritämme yrityksesi toiminnan kannalta tärkeät avainsanat, joilla yrityksesi halutaan saada esille sekä alueen, jolla mainoksia halutaan näyttää sekä muut mainonnan yksityiskohdat, jotta Google-mainonta tuo yrityksellesi parhaan mahdollisen tuloksen.

Google Ads -mainonnan kohdennus

Google-mainonta kohdistetaan halutulle kohdeyleisölle sijainnin, kielen sekä Google-hakujen perusteella. Google-mainonta voidaan kohdistaa myös käytettävän laitteen sekä kellonajan mukaan.

Google-mainonta mahdollistaa kohdistettujen mainosten luomisen, koskien yrityksesi eri palveluita tai tuotekategorioita. Näin pystymme kohdistamaan hakijalle mahdollisimman osuvia mainoksia perustuen hänen tekemään hakuunsa. Kullekin mainokselle pystytään määrittämään myös oma kohdesivunsa, johon käyttäjä ohjataan, kun hän klikkaa mainosta. Näin saadaan tehtyä asiakkaalle tuotteidesi löytämisestä ja tilaamisesta mahdollisimman helppoa alusta loppuun.

Google Ads -mainonnan hinta

Google-mainonta on erittäin kustannustehokas markkinointimuoto, sillä maksat vain tuloksista. Mainoksesi näkyminen Googlessa ei siis maksa mitään vaan maksat ainoastaan, kun mainostasi klikataan, eli palvelustasi tai tuotteestasi kiinnostunut käyttäjä siirtyy sivustollesi. Google-mainonnalle asetetaan halutessasi kiinteä kuukausibudjetti, jolloin maksat mainonnasta täysin tulosten mukaan ja korkeintaan asetetun budjetin kokonaishinnan.

Google-mainonta hinnoitellaan CPC (Cost Per Click) periaatteella. Yhden klikkauksen hinta määräytyy ns. huutokauppaperiaatteella, muiden mainostajien kesken, mutta klikkauksen hintaan vaikuttaa ensisijaisesti mainonnan laatu. Mitä osuvampia käytetyt avainsanat ovat mainokseen ja kohdesivuun nähden sitä edullisempia klikkauksia sinulla on mahdollisuus saada ja sitä enemmän mainoksiasi Googlessa näytetään. Antamalla Google-mainontanne meidän hallinnoitavaksemme saatte mainosbudjetillenne parhaan tuoton. Suoritamme mainonnalle jatkuvaa tulosoptimointia, jolla pidämme klikkausten hinnat kurissa tinkimättä kuitenkaan mainonnan kattavuudesta ja tuloksista.

Yhtä Google-mainontaan käytettyä mainoseuroa kohden tuomme sivustollesi 2 – 10 palveluidesi tarpeessa olevaa potentiaalista asiakasta.

Google-mainonnan aloituksen yhteydessä asennamme sivustollenne myös Google Analytics-kävijäseurannan veloituksetta. Google Analytics mahdollistaa sivustollenne mainosten kautta saapuvien kävijöiden seuraamisen ja analysoinnin, jotta tiedämme mitkä mainokset ja avainsanat tuovat parhaiten tulosta ja sen perusteella optimoimaan mainosbudjettianne paremman tuloksen saavuttamiseksi.