Digimarkkinointi

✓ Digimarkkinointi tavoittaa tehokkaasti kohdeyleisösi sekä palveluistasi kiinnostuneet potentiaaliset asiakkaat.

✓ Saat tehokkaasti näkyvyyttä sekä konkreettisia tuloksia, kuten lisää kävijöitä sivustollesi ja kasvua myyntiin. Maksat vain tuloksista!

✓ Tulokset ovat mitattavissa ja mainonnan tulosoptimointi nopeaa. Suoritamme mainonnalle tulosoptimointia ja raportoimme sinulle mainonnan tuloksista.

Digimarkkinointi tuo lisää myyntiä!

Digimarkkinointi tavoittaa tehokkaasti yrityksesi potentiaaliset asiakkaat ja ohjaa heidät yrityksesi maksavaksi asiakkaaksi. Antamalla meidän vastata yrityksesi digimarkkinoinnista säästät aikaa ja rahaa sekä saat mainoseuroillesi parhaan vastineen.

Työskentelemme useiden asiakkaiden kanssa, useilta eri toimialoilta ja pystymme varmasti laatimaan myös sinun yrityksesi toimintaan sopivan paletin nykyajan tehokkaimmista digimarkkinointialustoista. Suunnittelemme asiakkaillemme kokonaisvaltaisen digimarkkinointistrategian koostuen eri kanavista ja alustoista. Tämä mahdollistaa erittäin kattavan näkyvyyden yrityksellesi ja asiakkaidesi tavoittamisen siellä missä he liikkuvat verkossa.

Tavoitteemme on luoda kestäviä suhteita asiakkaidemme kanssa, jotka tuovat tulosta molemmille osapuolille. Siksi keskitymme jatkuvaan yrityksesi digimarkkinoinnin kehitykseen yksittäisten kampanjoiden toteutuksen sijaan.

Digimarkkinointi on kustannustehokasta.

Verrattuna muihin markkinointimuotoihin ja kanaviin, kuten printtiin, radioon tai televisioon on digimarkkinointi erittäin kustannustehokasta. Markkinointibudjetti on aina sidottu tuloksiin, eli tiedät tasan tarkkaan mihin mainoseurosi menevät ja mitä sillä tulet saamaan.

Siihen millaisia tuloksia saat digimarkkinointiin käyttämälläsi markkinointibudjetilla vaikuttaa pitkälti se miten kampanja toteutetaan, miten sitä hallinnoidaan ja kuinka sännöllisesti tehdään tarvittavaa tulosoptimointia. Ulkoistamalla digimarkkinointinne meille saat markkinointibudjetillesi parhaan vastineen. Oli tavoitteenasi saada tehokasta näkyvyyttä kohdeyleisösi keskuudessa, kasvattaa sivustosi kävijämäärää tai verkkokaupan myyntiä me autamme sinua ja yritystäsi löytämään edullisimmat ja samalla parhaat kanavat ja ratkaisut tavoitteidesi saavuttamiseksi.

Hoidamme kampanjasi alusta loppuun!

Hoidamme yrityksesi digimarkkinoinnin alusta loppuun. Suunnittelemme kampanjasi sisällön, tavoitteet, aikataulun, hallinnoimme kampanjaa sovitun aikataulun mukaisesti ja kampanjan päätteeksi raportoimme mainonnan tuloksista.

Kampanjan suunnittelu.

Digimarkkinointikampanjan toteutus alkaa suunnittelupalaverilla, jossa sovitaan kampanjan tavoitteista, eli mitä mainonnalla halutaan saavuttaa. Tavoite voi olla esimerkiksi saada lisää liidejä tai tarjouspyyntöjä, kasvattaa verkkokaupan myyntiä, saada yritys tai yrityksen tuotteet tehokkaasti esille tai saada kävijöitä liikkeeseen tai tapahtumaan. Suunnitellaan myös kohdeyleisö, eli kenelle halutaan mainostaa, mitä mainostetaan, millä aineistolla, milloin ja millä budjetilla.

Mainosbudjetin määritys.

Digimarkkinoinnin mainosbudjetti tarkoittaa itse mainonnan ostamiseen sovituista kanavista ja alustoilta käytettävää budjettia. Kaikilla digimarkkinoinnin alustoilla on yhteistä se, että budjetti on aina sidottu tiettyihin tuloksiin, eli toimintoihin, kuten mainoksen klikkaukseen, mainosten näyttökertoihin tai videomainoksen katseluihin. Saat meiltä arvion mainosbudjetin tuloksista perustuen aiempiin vastaaviin kampanjoihin ennen kampanjaa, jotta pystymme yhdessä määrittämään toimintaanne ja tavoitteisiinne sopivan mainosbudjetin. Digimarkkinoinnin mainosbudjetti veloitetaan joko suoraan yritykseltänne eri alustojen toimesta (kuten Google ja Facebook), joilta mainonta ostetaan tai halutessanne saatte käytetyn mainosbudjetin laskulle.

Digimarkkinoinnin hallinnointi.

Digimarkkinoinnin aktiivinen hallinnointi varmistaa, että saatte mainoseuroillenne parhaan vastineen. Kampanjan aikana mainonnalle suoritetaan tulosoptimointia, jolla parannetaan mainonnan tuottavuutta sekä tehdään päivityksiä mainoksiin ja kohdennuksiin. Digimarkkinoinnin hallinnointipalkkio määräytyy kampanjan hallinnoinnin ja optimoinnin vaatiman työmäärän mukaan. Toimintamallimme on täysin läpinäkyvä, eli hallinnointipalkkio sekä mainontaan käytettävä mainosbudjetti määritetään ennen mainonnan aloitusta, jotta tiedätte tarkalleen paljonko digimarkkinointinne korkeintaan tulee maksamaan.

Digimarkkinoinnin optimointi.

Digimarkkinoinnin optimointi on pakollista, mikäli haluatte saada tuloksia. Digimarkkinoinnin optimointi tarkoittaa toimenpiteitä, joilla parannetaan mainonnan tuloksia selvittämällä mitkä mainokset, yleisöt, kohdennusmallit ja muut mainonnan muuttujat tuovat parhaan tuloksen sekä pyritään pienentämään digimarkkinoinnin tuloskohtaisia kustannuksia ja siten parantamaan mainonnan tuloksia.

Esimerkki optimoinnin hyödyistä.

Jos kampanjan alussa sovitaan, että käytettävä mainosbudjetti on korkeintaan 1000 € kuukaudessa ja tavoite on sillä saada 50 tarjouspyyntöä voidaan yhtä tarjouspyyntö kohden käyttää korkeintaan 20 €. Oletetaan, että konversioprosentti, eli tarjouspyynnön jättävien osuus sivuston vierailijoista on 5 %, eli yhtä tarjouspyyntöä kohden sivustolle tulisi saada 20 vierailijaa. Jos mainoksen klikkauksen hinta on 1,00€ päästään tavoitteeseen saada tarjouspyyntö, jokaista käytettyä 20 € kohden.

Digimarkkinoinnin optimoinnilla voidaan kuitenkin laskea klikkauksen hintaa parhaimillaan jopa 75 %, jolloin tässä tapauksessa yhden klikkauksen hinnaksi jää vain 0,25 €. Näin saadaan yhtä tarjouspyyntöä kohden käytetty mainosbudjetti laskettu vain viiteen euroon! Digimarkkinoinnin optimoinnilla siis säästätte rahaa tai saatte paremman vastineen mainosbudjetillenne.

Digimarkkinoinnin hinta.

Digimarkkinoinnin hinta ei yllätä - paitsi positiivisesti. Digimarkkinoinnin hinta ei siis milloinkaan ylitä sovittua, mutta joissakin tilanteissa digimarkkinoinnin hinta voi olla jopa pienempi, kuin alunperin on suunniteltu käytettävän. Digimarkkinointiin käytettävä mainosbudjetti on aina sidottu johonkin tavoitteeseen, kuten mainoksen klikkauksiin tai näyttökertoihin. Hinta määräytyy huutokauppaperiaatteella mainostajien kesken, mutta digimarkkinoinnin hintaan vaikuttaa myös digimarkkinoinnin laatu, jota parannetaan digimarkkinoinnin optimoinnilla. Mitä laadukkaampaa digimarkkinointinne on - sitä vähemmän se maksaa. 

 

Tulosten raportointi.

Digimarkkinointikampanjan päätteeksi raportoimme kampanjan tuloksista. Saatte tiedon esimerkiksi siitä paljonko mainoksianne on näytetty, moniko mainoksen nähneistä on siirtynyt kotisivuillenne, moniko heistä on jättänyt tarjouspyynnön tai suorittanut muun mainonnalla tavoitellun toiminnon sivustollanne, kuten tehnyt tilauksen verkkokaupassa tai tilannut palvelunne esitteen tai muun materiaalin, josta myyntinne on saanut uuden liidin.

Lisäksi pystytte myös itse seuraamaan mainontanne tuloksia ja etenemistä mainostilinne kautta. Teillä on siis pääsy kunkin käytettävän alustan mainostilillenne, josta näette itse paljonko mainontaan on käytetty rahaa sekä millaisia tuloksia mainontanne on tuonut.

Digimarkkinoinnin aloitus.

Digimarkkinoinnin aloitus uusien asiakkaiden kohdalla tapahtuu lyhyellä aloituskampanjalla, jonka ajaksi sovimme yhdessä kiinteän hinnan, joka sisältää:

✓ Markkinoinnin suunnittelun

✓ Mainostilien avauksen

✓ Seuranta- ja kohdennustyökalujen asennuksen ja seurattavien tavoitteiden määrityksen

✓ Kohdeyleisöjen määrityksen

✓ Markkinoinnin hallinnoinnin ja tulosoptimoinnin

✓ Raportoinnin markkinoinnin tuloksista.

Digimarkkinoinnille asetetaan toimintanne mukaan määräytyvä seurattava tavoite, kuten tarjouspyyntöjen tai liidien hankinta tai verkkokaupan kautta tuleva tilaus. Kokeilujakson aikana vertaamme eri markkinointialustojen tehokkuutta tavoitteen toteutumisen kannalta ja selvitämme kanavat, mainokset ja kohdeyleisöt, joiden yhdistelmällä digimarkkinointi tuo parhaiten tuloksia.

Aloituskampanjan jälkeen teemme ehdotuksen jatkosta ja kerromme millaisella budjetilla kannattaa panostaa mihinkin markkinointikanavaan, jotta saatte parhaan vastineen mainoseuroillenne.

Ota yhteyttä myyntiimme puhelimitse numeroon +358 44 036 6951, sähköpostitse osoitteeseen info@kuuselamedia.fi tai jätä yhteydenottopyyntö tästä.