Automaattinen & ulkoistettu
chat-palvelu

Chat-palvelu teille räätälöitynä kokonaisuutena

Täyden palvelun kumppaninanne tarjoamme yrityksellenne myös täysin uniikin chat-palvelukokonaisuuden, jolla kasvatetaan äärimmäisen tehokkaasti kotisivujenne kautta tulevien liidien, yhteydenottojen, ajanvarausten, tarjouspyyntöjen ja tilausten määrää.

Tarpeestanne riippuen chat-palvelunne voi olla joko pelkkä automatisoitu chatti, joka kerää asiakkaan yhteystiedot ja tarpeet toimintaanne sopivan vuorovaikutusmallin mukaisesti ja sitten ohjaa keskustelun tiedot sähköpostiinne tai CRM-järjestelmäänne. Mahdollisuuksien mukaan chat-palvelu voidaan myös toteuttaa siten, että asiakasta palvelee tarvittaessa oikea ihminen teidän puoleltanne. Tarvittaessa tarjoamme myös ulkoistetun chat-asiakaspalvelun varmistamaan palvelun saatavuuden aina kun asiakkaanne sitä tarvitsee.

Palvelun sisältö ja käytettävät työkalut räätälöidään aina asiakaskohtaisesti tarpeidenne mukaan. Koska emme ole sidottuja mihinkään tiettyyn järjestelmään emme ole puolueellisia valitessamme alustaa kanssanne vaan valitsemme alustan chat-palvelunne toteutukseen, joka vastaa varmuudella juuri teidän tarpeisiinne

Miksi chat-palvelu kotisivuille kannattaa?

Ensisijainen, ellei ainut syy lisätä chat-palvelu kotisivuille on kasvattaa kotisivujen kautta saatavien laadukkaiden liidien ja yhtyeydenottojen määrää ja siten myös kasvattaa yrityksen myyntiä. Me KuuselaMedialla ymmärrämme kuinka tärkeää toimiva inbound-markkinointi on ja kuinka tärkeää on, että asiakas saa palvelua siinä kanavassa missä haluaa ja siihen vuorokauden aikaan mihin haluaa.

Automatisoitu chat-palvelu palvelee asiakkaitanne kotisivuillanne 24/7 ja varmistaa, että asiakas saa yhteyden yritykseesi juuri silloin kun hän itse haluaa.

Aiheeseen liittyvät kirjoituksemme.