VR / AR

Facebook-mainonnan hinta. Katso mitä Facebook-mainonta maksaa!

Facebook-mainonnan hinta kiinnostaa sinua varmasti jos suunnittelet aloittavasi Facebook-mainonnan. Koska saan hyvin usein kyselyitä liittyen siihen, että mitä Facebook-mainonta maksaa ja miten hinta määräytyy ajattelin, että kirjoitan aiheesta blogiimme. Vastaan […]

Verkkokaupan perustaminen

Näin valitset oikean alustan verkkokaupalle

Verkkokaupan perustaminen mielessä? Mahtavaa! Verkkokaupan perustaminen ja pyörittäminen on loistava tapa myydä tuotettasi ajasta ja paikasta riippumatta. Verkkokaupan perustaminen on nykyään niin helppoa, että kuka tahansa internet-yhteyden omaava pystyy siihen. […]

Google Ads

Google AdWords on nyt Google Ads

Google AdWords, –  jatkossa Google Ads – on monelle entuudestaan tuttu ja osalle täysin vieras digitaalisen markkinoinnin kanava. Lyhykäisyydessään Google-mainonta mahdollistaa mainonnan Googlen hakukoneessa yrityksellesi tärkeillä hakusanoilla, eli toisin sanoen […]

yrityksen markkinointi

Yrityksen markkinointi. Ota nämä 3 asiaa huomioon!

Yrityksen markkinointi on yksi yritystoiminnan tärkeimmistä osa-alueista, mutta joka silti usein jää aivan liian vähälle huomiolle ja usein yrityksen markkinointi koetaan pelkkänä pakollisena kuluna kirjanpidossa, johon panostetaan ehkä jos sattuu […]

Näin myyt mitä tahansa Facebook-mainonnalla!

Uskoisitko jos sanoisin, että voit myydä Facebook-mainonnan avulla mitä tahansa? En minäkään eikä tämä yksistään olekaan totta. Avaan kuitenkin tässä kirjoituksessa hieman sitä miten Facebook-mainonta toimii sekä strategiaa, jolla myyt […]

Mainostoimistojen hinnoittelumallien vertailu

Jokaisella mainos- ja digitoimistolla on omat hinnoittelumallinsa, mutta pääsääntöisesti hinnoittelumallit voidaan jakaa kahteen malliin: projektiperusteiseen hinnoitteluun ja tuntitaksaan perustuvaan hinnoitteluun. Käyn hieman tässä kirjoituksessa läpi eri hinnoittelumallien ominaisuuksia sekä vahvuuksia […]

Verkkokaupan hakukoneoptimointi

Verkkokaupan hakukoneoptimointi. Näin tavoitat suuremman yleisön!

Verkkokaupan hakukoneoptimointiVerkkokaupan hakukoneoptimointi eroaa toteutukseltaan merkittävästi perinteisemmästä hakukoneoptimoinnista, jolla pyritään tuomaan jotain palvelua tarjoavaa yritystä esille hakukoneissa. Tässä kirjoituksessa käsitellään hieman sitä miten verkkokaupan hakukoneoptimointi kannattaa toteuttaa, jotta tavoitat mahdollisiman […]

facebook-mainonta pienellä budjetilla

Näin onnistut Facebook-mainonnassa pienellä budjetilla!

Facebook-mainonnan hinnoittelu on monelle yrittäjälle hieman epäselvää ja monet pitävätkin Facebook-mainontaa tehottomana ja usein syy on se, että Facebook-mainonta tehdään liian pienellä budjetilla – usein sillä yhden euron minimipäiväbudjetilla, jolla […]

Facebook Analytics tarjoaa kullanarvoista tietoa!

Facebook Analytics (kyllä, luit oikein Facebook Analytics. Nyt ei puhuta Google Analyticsista) tarjoaa yrityksellesi kullanarvoista tietoa mainontasi tehokkuudesta sekä sivustosi tai verkkokauppasi toiminnasta. Käyn tässä kirjoituksessa läpi muutaman tärkeimmän asian, joiden […]

LinkedIn-mainonta avuksi B2B-mainontaan.

LinkedIn-mainonta ei ole suomalaisille yrittäjille ja mainostajille vielä kovinkaan käytetty työkalu. Enemmän pohdintaa on LinkedInin alkorytmien toiminnasta ja siitä miten LinkedInin avulla on mahdollista saada orgaanista näkyvyyttä ja vahvistaa henkilöbrändiä.LinkedIn-mainonta […]