Näin myyt mitä tahansa Facebook-mainonnalla!

Uskoisitko jos sanoisin, että voit myydä Facebook-mainonnan avulla mitä tahansa? En minäkään eikä tämä yksistään olekaan totta. Avaan kuitenkin tässä kirjoituksessa hieman sitä miten Facebook-mainonta toimii sekä strategiaa, jolla myyt […]

Mainostoimistojen hinnoittelumallien vertailu

Jokaisella mainos- ja digitoimistolla on omat hinnoittelumallinsa, mutta pääsääntöisesti hinnoittelumallit voidaan jakaa kahteen malliin: projektiperusteiseen hinnoitteluun ja tuntitaksaan perustuvaan hinnoitteluun. Käyn hieman tässä kirjoituksessa läpi eri hinnoittelumallien ominaisuuksia sekä vahvuuksia […]

Verkkokaupan hakukoneoptimointi

Verkkokaupan hakukoneoptimointi. Näin tavoitat suuremman yleisön!

Verkkokaupan hakukoneoptimointi Verkkokaupan hakukoneoptimointi eroaa toteutukseltaan merkittävästi perinteisemmästä hakukoneoptimoinnista, jolla pyritään tuomaan jotain palvelua tarjoavaa yritystä esille hakukoneissa. Tässä kirjoituksessa käsitellään hieman sitä miten verkkokaupan hakukoneoptimointi kannattaa toteuttaa, jotta tavoitat […]

facebook-mainonta pienellä budjetilla

Näin onnistut Facebook-mainonnassa pienellä budjetilla!

Facebook-mainonnan hinnoittelu on monelle yrittäjälle hieman epäselvää ja monet pitävätkin Facebook-mainontaa tehottomana ja usein syy on se, että Facebook-mainonta tehdään liian pienellä budjetilla – usein sillä yhden euron minimipäiväbudjetilla, jolla […]

Facebook Analytics tarjoaa kullanarvoista tietoa!

Facebook Analytics (kyllä, luit oikein Facebook Analytics. Nyt ei puhuta Google Analyticsista) tarjoaa yrityksellesi kullanarvoista tietoa mainontasi tehokkuudesta sekä sivustosi tai verkkokauppasi toiminnasta. Käyn tässä kirjoituksessa läpi muutaman tärkeimmän asian, joiden […]

LinkedIn-mainonta avuksi B2B-mainontaan.

LinkedIn-mainonta ei ole suomalaisille yrittäjille ja mainostajille vielä kovinkaan käytetty työkalu. Enemmän pohdintaa on LinkedInin alkorytmien toiminnasta ja siitä miten LinkedInin avulla on mahdollista saada orgaanista näkyvyyttä ja vahvistaa henkilöbrändiä. […]

Google AdWords-mainonnan aloitus

Google AdWords-mainonnan aloitus mielessä? Lue tämä!

”Google AdWords-mainonnan aloitus on hidasta.” ”Google AdWords-mainonnan optimointi vie useita kuukausia, ennen kuin tuloksia alkaa tulemaan.” ”Google AdWords-mainonnan hallinnointi vaatii usean hengen tiimin.” Jos olet ostanut Google AdWords-mainontaa digitoimistolta aiemmin […]

Näin tuplaat verkkokaupan myynnin nopeasti.

Haluatko saada lisää myyntiä verkkokauppasi kautta? Todennäköisesti kyllä. Ennen, kuin avaan vinkkejä siihen miten tuplaat verkkokaupan myynnin erittäin nopeasti – jopa ensimmäisen kuukauden aikana pyöritellään hieman sitä, mitä asioita on […]

Miksi Facebook mainonta ei toimi?

Tuntuuko, että Facebook mainonta ei toimi? Julkaisusi tai mainoksesi saavat massiivisen määrän näyttökertoja ja jopa klikkauksia, julkaisu kerää tehokkaasti tykkäyksiä ja jokunen kommenttikin ilmestyy, mutta mitään kassaan vaikuttavaa ei tapahdu […]

Verkkokaupan perustaminen mielessä? Lue tämä!

Verkkokaupan perustaminen. Verkkokaupan perustaminen on nykyään helpompaa, kuin koskaan. Hyvän ja tulosta tuottavan verkkokaupan perustaminen kuitenkaan ei tapahdu yhdessä yössä, päivässä, viikossa eikä edes kuukaudessa vaan verkkokaupan perustaminen ja toteutus […]