Näin tuplaat verkkokaupan myynnin nopeasti.

Haluatko saada lisää myyntiä verkkokauppasi kautta? Todennäköisesti kyllä. Ennen, kuin avaan vinkkejä siihen miten tuplaat verkkokaupan myynnin erittäin nopeasti – jopa ensimmäisen kuukauden aikana pyöritellään hieman sitä, mitä asioita on otettava huomioon verkkokaupan myynnin kehityksessä. Verkkokaupan konversioprosentti. Moniko verkkokauppasi vierailijoista tekee tilauksen? Jotta myyntiin voidaan lähteä panostamaan kunnolla täytyy verkkokaupan toteutus tukea helppoa ostamista, jotta […]

Miksi Facebook mainonta ei toimi?

Tuntuuko, että Facebook mainonta ei toimi? Julkaisusi tai mainoksesi saavat massiivisen määrän näyttökertoja ja jopa klikkauksia, julkaisu kerää tehokkaasti tykkäyksiä ja jokunen kommenttikin ilmestyy, mutta mitään kassaan vaikuttavaa ei tapahdu – paitsi, että tililtä tuli taas käytetty jokunen euro. Samassa tilanteessa on kanssasi myös moni muu yrittäjä ja tähän on muutama aivan liian yksinkertainen syy. […]

Verkkokaupan perustaminen mielessä? Lue tämä!

Verkkokaupan perustaminen. Verkkokaupan perustaminen on nykyään helpompaa, kuin koskaan. Hyvän ja tulosta tuottavan verkkokaupan perustaminen kuitenkaan ei tapahdu yhdessä yössä, päivässä, viikossa eikä edes kuukaudessa vaan verkkokaupan perustaminen ja toteutus on pitkäkestoinen projekti, joka vaatii testausta, hiontaa ja ymmärrystä sekä sen päälle miksi tulosta ei tule – että sen päälle miksi sitä tulee. >> Skippaa […]

Kuinka kasvattaa verkkokaupan myyntiä? Katso vinkit!

Kuinka kasvattaa verkkokaupan myyntiä? Valtaosa yhteydenotoista, joita meidän suuntaamme tulee koskee juuri tavoitetta kasvattaa verkkokaupan myyntiä ja koska olemme onnistuneesti auttaneet useita verkkokauppiaita kasvattamaan myyntiä ajattelimme jakaa muutaman tärkeän ajatuksen siitä kuinka kasvattaa verkkokaupan myyntiä erittäin nopeasti ja edullisesti. Jokaiselle verkkokauppiaalle on tärkeää, että verkkokauppa tuottaa myyntiä. Verkkokauppa oikein hallinnoituna on jopa yksi helpoiten ellei […]

digimarkkinointi

Mitä digimarkkinointi maksaa?

Jos et vielä markkinoi verkossa olet ainakin toivottavasti miettinyt, että mitä digimarkkinointi maksaa tai paljonko digimarkkinointiin kannattaa varata markkinointibudjettia. Valtaosalla uusista asiakkaista, joiden kanssa aloitamme yhteistyötä on esteenä aloitukselle aiemmin ollut epäselvä tai perustelematon hinnoittelu digimarkkinointikampanjalle ja tämä on täysin ymmärrettävää, sillä markkinointibudjetin määritys ja sen ymmärrys ilman tietoa digimarkkinoinnista on lähes mahdotonta. >> Tilaa […]

Ovatko kotisivusi ystävälliset hakukoneille?

Hakukoneystävälliset kotisivut ovat välttämättömyys jokaiselle yritykselle toimialasta riippumatta. Hakukoneiden suhtautuminen kotisivuihisi vaikuttaa hyvin paljon yrityksesi toimintaan – eikä nyt puhuta pelkästään siitä miten yrityksesi löytyy Googlesta, kun palveluitasi etsitään. Pyydä tarjous hakukoneystävällisistä kotisivuista tästä! Miksi hakukoneystävällisyys on tärkeää? Kun yrityksesi kotisivuja aletaan suunnitella on tärkeää määrittää yrityksesi ensisijainen tai ensisijaiset palvelut joiden ympärille sivustosi ”pääosioiden” […]

Brändinäkyvyys kuntoon monikanavamarkkinoinnilla.

Brändinäkyvyys on yritykselle yksi tärkeimpiä asioita. Markkinointi usein jaetaan joko näkyvyyttä tavoittelevaan tai konversiokeskeiseen suoraan myyntiin keskittyvään markkinointiin. Molemmat ovat yritykselle elintärkeitä ja näiden sopivan tasapainon löytäminen on usein tilanne, joka tuo mainoseuroille parhaan vastineen. Se missä tämä tasapaino saavutetaan on usein hyvin toimialasta riippuvainen ja vaatii asiantuntemusta sekä mainonnan optimointityötä. Esimerkiksi verkkokauppialle konversioasteen seuranta […]

Haluatko yrityksesi Googlen kärkisijoille? Ei välttämättä kannata!

Törmämme usein tilanteeseen, jossa asiakkaamme Google mainontaa kehitettäessä on asiakkaan toive olla Googlessa ensimmäisenä tai ainakin Googlen kärkisijoilla. Ajatuksenahan tämä on täysin ymmärrettävä ja aloilla, joiden palveluita ei haeta tuhansia kertoja päivässä ja palveluntarjoajien vertailuaika on lyhyt kannattaakin panostaa siihen, että asiakas tavoitetaan nopeasti. Kuitenkin useilla vähittäismyyntiä harjoittavilla yrityksillä, kuten verkkokauppiailla saattaa jatkuva kärkisijan tavoittelu tuoda […]

Instagram Stories Mainonta sitouttaa mobiilikäyttäjät!

Oletko jo tutustunut Instagram Stories ominaisuuteen Instagramissa? Instagram Stories on Instagramin ominaisuus, jossa käyttäjä voi jakaa sisältöä, joka on saatavilla vain 24 tunnin ajan, jonka jälkeen se poistuu automaattisesti. Instgram Stories antaa käyttäjälle loistavan mahdollisuuden sitouttavan sisällön tuottamiseen pienellä kynnyksellä. Instagram Stories on ollut myös yritysprofiilien käytössä ja useat asiakkaamme ovat saaneet hyviä tuloksia jo […]

kotisivujen tekeminen itse

Kotisivujen tekeminen itse. 3 syytä miksi se kannattaa!

Kotisivujen tekeminen itse houkuttelee varmasti lähes jokaista yrittäjää. Kotisivujen tekeminen itse vaatii usein aikaa, uuden opettelua ja usein valmiiksi tietyn tasoista tietoteknistä osaamista. Olet ehkä hiljattain perustanut uuden yrityksen ja budjetti syistä haluaisit tehdä kotisivut yrityksellesi itse tai haluaisit päivittää ehkä hieman ajan kelkasta jääneet yrityksesi kotisivut, mutta haluaisit tehdä uudet kotisivut yrityksellesi itse. Halusimme […]