5 asiaa, jotka jokaisen tulosta tuottavan yrityksen kotisivulla on pakko olla!

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Artikkelin sisältö

 

Oletko tekemässä yrityksellesi kotisivuja vai onko jo yritykselläsi kotisivut, mutta olet miettinyt tilaavasi yrityksellesi uudet kotisivut? Palveluntarjoajia on monia ja hintahaarukka on laaja. Päätöstä tehdessä kannattaa sinun tutustua 5 kultaiseen sääntöön, jotka pätevät jokaiseen tuottavaan kotisivuun.

1. Kontaktiin ohjaava

Sivuston sisällön tarkoitus on tuottaa asiakkaita. Sivustolla täytyy olla monta kohtaa jotka kannustavat haluttuun toimintoon kuten tilaukseen tai tarjouspyynnön jättämiseen.

2. Uniikki design

Sivuston on oltava erilainen ja erottua kilpailijoidesi sivustoista. Mikäli et itse tee sivuja, kannattaa valita pieni yritys suunnittelemaan ja toteuttamaan sivuja, sillä isommat yritykset tuppaavat tekemään sivustoja liukuhihnatyönä ja näin ollen sivustoista tulee usein melko samankaltaisia ja näköisiä.

3. Responsiivisuus

Nykyään yli 60% kaikista netin käytöstä tapahtuu mobiililaitteella. Tämä tarkoittaa sitä, että asiakkaidesi huomio on mobiililaiatteissa. Näinollen jos kotisivusi ei toimi puhelimella tai tabletilla menetät jopa 60% netin kautta tulevista asiakkaista. Sivuston täytyy toimia jokaisella laitteella, elokuvateatterin valkokankaasta aina älykellon pienelle näytölle.

4. Mitattavuus

Pelkkä edustava ulkoasu ei riitä vaan täytyy saada konkreettista dataa siitä mitä sivustosi tuottaa. Tiedätkö mitä osioita sivustollasi tarkastellaan? Tiedätkö kuinka moni sivustollasi vierailevista asiakkaista poistuu välittömästi ja mistä tämä johtuu? Sivustosi täytyy olla helposti mitattavissa, analysoitavissa ja tarpeen tullen muokattavissa. Tarjoamme kaikille asiakkailemme Google Analytics kävijäseurannan asentamisen veloituksetta.

Google Analytics raportoi mitä kautta käyttäjät ovat tulleet sivuille ja mitä he tekevät siellä. Analytics kertoo myös, ketkä ovat ottaneet yhteyttä ja ketkä eivät. Juuri tämän takia Analytics on välttämätön esimerksi uudelleenmarkkinoinnin kannalta.

5. Helppo yhteydenotto

Yhteystietosi täytyy olla sivulla helposti saatavilla. Asiakas ei halua tehdä töitä ostaakseen, eikä leikkiä salapoliisia.

 

Haluatko varmistaa että sivustosi tuottaa parhaan mahdollisen tuloksen? Tarjoamme sinulle sivustoanalyysin veloituksetta. Sivustoanalyysissä käymme sivustosi läpi ja laadimme sinulle yhteenvedon ominaisuuksista, jotka korjaamalla saisit enemmän asiakkaita sivustoltasi.

 

 

 

 

Siirry tilaamaan ilmainen sivusto analyysi alla olevasta painikkeesta!

Aloita tästä

Kasimir Kuusela
Kasimir Kuusela
Olen modernin tuloskeskeisen markkinoinnin ammattilainen laajalla osaamisella mm. hakukonemainonnasta ja sosiaalisesta mainonnasta. Ensisijainen kiinnostuksen kohteeni on uniikkien kotisivu- ja verkkokaupparatkaisujen tuotanto yhdessä asiakkaideni kanssa.

Täytä lomake niin olen sinuun yhteydessä